BOS inventariseert, optimaliseert en certificeert de sales en delivery kwaliteit van organisaties

Hét specialisme van BOS is het bouwen en inrichten van interne bedrijfsacademies voor sales, service, retail en customer contact centers. Met een eigen online opleidingshuis houdt u competentieontwikkeling, product/propositie- en managementopleidingen van uw medewerkers actueel en op niveau. BOS hanteert daarbij een integrale aanpak die uitgaat van de relatie Klant – Leverancier en Salesmedewerker(s). Een logische samenhang tussen deze componenten draagt bij aan blijvend commercieel succes.

Ons bedrijfsacademie aanbod

BOS brengt in kaart welke stappen nodig zijn om naar de gewenste situatie – een klantgerichte sales organisatie met gestroomlijnde processen – toe te werken. Die gefaseerde aanpak vertalen we in concrete maatwerk verbeterprogramma’s. Zowel voor de eigen verkooporganisatie als voor het partnerkanaal. Veel grote organisaties gingen u al voor…

Inloggen

Klik op één van de onderstaande bedrijfslogo’s om in te loggen in de juiste Bedrijfsacademie.

Voordelen van een bedrijfsacademie

Een eigen bedrijfsacademie heeft een aantal belangrijke voordelen:

  • Hogere klanttevredenheid

    Uw klanten merken dat uw medewerkers verstand van zaken hebben, goede gesprekspartners zijn en meedenken over de beste oplossing. En dat ook na het sluiten van de deal de verdere afhandeling volgens afspraak verloopt.

  • Meer omzet

    Gemotiveerde en vakbekwame sales medewerkers presteren beter en zien én creëren slimme verkoopkansen.

  • Lager personeelsverloop

    De Bedrijfsacademie, opleidingen en training faciliteren ontwikkelingsmogelijkheden voor uw werknemers. En biedt hen daarmee kansen om door te groeien in de organisatie.

  • Sterkere relatie met uw business partners

    Een Bedrijfsacademie is een investering in elkaar. U verwacht van uw partners dat zij investeren in kennis en ontwikkeling. Daar schept u de voorwaarden voor met de Digitale Leer Omgeving (DLO) en praktijkgerichte trainingen. En als leverancier faciliteert u hen tevens met goed georganiseerde orderprocessen, provisieregelingen en/of marketing support;

  • Kwaliteitsborging

    BOS blijft betrokken bij uw Bedrijfsacademy en evalueert jaarlijks samen met u de kwaliteit, voortgang en werkwijze. En kijkt waar verbeterpunten en eventueel benodigde aanpassingen die moeten worden doorgevoerd.

Contactformulier
E-mail
+31 (0) 341 498 160