De winkelvloer is dé plek waar klanten moeten ervaren wat u onderscheidt van anderen en van internet. BOS heeft ervaring in de retailmarkt en weet wat er voor nodig is om onderscheidende factoren, zoals klantgerichtheid en kansen zien, bij uw medewerkers aan te boren en te trainen. In de Retail Academy werken we aan winst voor alle partijen: tevreden klanten, medewerkers met plezier in hun werk en commercieel succes voor uw bedrijf!

Onderscheiden van anderen en internet

Als retailer wil je niet dat klanten bij jou kijken en vervolgens elders (online) kopen. Dus zal je verwachtingen moeten overtreffen, klachten zien als kansen en voortdurend kunnen inspelen op klantbehoeften. Allemaal heel logisch, maar in de praktijk toch vaak lastig voor de mensen op de vloer. In uw eigen Retail Academy worden alle specifieke elementen van klantgerichte communicatie en serviceverlening op de winkelvloer vertaald naar toegankelijke trainingen. In de praktijk, maar ook via e-learning modules in de Digitale Leeromgeving (DLO). Op die manier heeft u grip op het verkoop- en serviceniveau van uw medewerkers en kwaliteitsverbeteringen in de dienstverlening doorvoeren.

Contactformulier
E-mail
+31 (0) 341 498 160