Project Description

Vodafone Ziggo logo

Vodafone Nederland maakt deel uit van Vodafone Group, een van de grootste mobiele telecommunicatiebedrijven ter wereld, met meer dan 446 miljoen mobiele klanten en 12 miljoen klanten op het vaste netwerk. In 2014 telde Vodafone Nederland 6 vestigingen, 119 Vodafone winkels, 129 BelCompany winkels en 3711 medewerkers.

 

Remco Kers, Business Partner Program Manager, Vodafone

BOS referentie: Vodafone Academy“Vodafone en BOS werken al ruim 10 jaar succesvol samen. Onze keuze destijds om met BOS in zee te gaan had niet alleen te maken met hun expertise, maar voor een belangrijk deel ook met het feit dat zij onze behoefte aan one-stop-shopping volledig konden invullen. BOS ontwerpt het academy model en kan dit ook implementeren. Én organiseert en administreert het totale trainingstraject voor onze Business Partners. Van uitnodiging, het maken van benodigde materialen, het regelen van trainers tot en met de certificering. Daarnaast denken ze mee over verdere ontwikkeling van het programma, of maken een bestaand salesprogramma klaar voor het indirecte kanaal met alles wat daarbij komt kijken. De expertise, bereidheid om steeds door te ontwikkelen en flexibiliteit, maken BOS tot een waardevolle partner bij het trainen en certificeren van onze Business Partners in het indirecte saleskanaal.”

 

Martijn van Lieshout, Marketing Manager Large Enterprise and Partners, Vodafone

BOS referentie: Vodafone Academy“Voor onze sales en Business Partners is het van belang goed en snel te kunnen inspelen op een veranderende markt en veranderende proposities. Met onze e-learning academy, waarvan BOS de content up to date houdt, zijn we beter in staat onze mensen optimaal toe te rusten voor hun werk als het gaat om salesvaardigheden, productkennis en proposities. BOS kijkt naar het totaalpakket. Dan gaat het dus om meer dan kennis over technische specificaties, maar vooral ook om het kunnen verkopen van de meerwaarde van Vodafone. De trainingen van BOS, die in nauw overleg met de marketingafdeling worden opgesteld, sluiten daar naadloos op aan. En met een jaarlijkse certificering borgen wij het kennisniveau van onze direct sales en onze business partners. BOS heeft kennis van zaken, is welwillend om mee te bewegen naar de toekomst en is flexibel genoeg om in te kunnen spelen op veranderingen.”