Optimaal benutten van klantcontact

Contactcenters zijn niet meer weg te denken uit het commerciële speelveld. Persoonlijk en professioneel klantcontact ‘op afstand’ draagt bij aan succesvolle verkoop, klantenbinding, service en klanttevredenheid. Of het nu gaat om verkoop of service; met persoonlijk en klantgericht contact kunt u als organisatie het verschil maken. In uw eigen Customer Contact Academy brengt BOS de specifieke elementen van klantgerichte communicatie bij telefonische dienstverlening samen met actuele product- en propositiekennis.

Tevreden klanten, betere verkoopkansen

BOS bouwt samen met u uw eigen Customer Contact Academy. In de Digitale Leeromgeving (DLO) kunnen uw medewerkers 24/7 terecht om actuele kennis op te doen over producten en proposities van uw bedrijf. Daarvoor onderhoudt BOS nauw contact met de inhoudelijke experts van de verschillende afdelingen. Op die manier bouwen we gezamenlijk een opleidingshuis dat aansluit op alle essentiële commerciële processen.

+31 (0) 341 498 160
Contactformulier