Door klantgerichte service naar duurzame relaties
Servicemonteurs, technici en installateurs zijn mede bepalend voor het commercieel succes van uw organisatie. Ze zijn het visitekaartje van uw bedrijf en moeten over meer beschikken dan alleen technische know-how. Communicatievaardigheden, servicegerichtheid, planning en organisatie; ze horen thuis in de gereedschapskoffer van elke servicemonteur. In een Service Academy worden zij op al die vaardigheden getraind.
Praktijkgerichte aanpak en online training
Samen met u bouwt BOS uw eigen Service Academy, gericht op de (belevings)wereld van de service- en onderhoudstechnicus. Dat betekent dat het opleidingsaanbod zowel inhoudelijk als operationeel (de praktijkgerichte trainingsmomenten) aansluit bij het werk en de werktijden van de technici. De Digitale Leer Omgeving (DLO) is 24/7 beschikbaar biedt in e-learning modules het theoriedeel aan dat we in overleg met de inhoudelijke experts binnen uw bedrijf samenstellen. Op die manier ontstaat uw eigen opleidingshuis dat aansluit op alle essentiële serviceprocessen.