Klaar zijn voor de toekomst met je bedrijf, medewerkers, dienstverlening en producten. En snel kunnen inspelen op de veranderende markt en wensen van de klant. Daar draait het om bij Bedrijfstransformatie, de nieuwe loot aan onze BOS-stam waarmee we de wendbaarheid en het strategisch inzicht bij organisaties vergroten in een snel veranderend speelveld.

 Keuzes maken voor nieuwe koers

Nieuwe technologieën, business modellen en maatschappelijke ontwikkelingen hebben impact op ons bestaan en de manier waarop we zaken doen. Denk aan Blockchain, Big Data, Artificial Intelligence en robotica, of veranderende wet- en regelgeving, globalisering, duurzaamheid en de circulaire economie. Adaptatie van deze veranderingen is essentieel om een speler van belang te blijven. Daarvoor maken bedrijven strategische keuzes door nieuwe wegen in te slaan, interne processen te optimaliseren, (bedrijfs)onderdelen samen te voegen, overnames te doen of overgenomen te worden.

Klant centraal bij verandering

Zo’n verandering heeft altijd impact op de interne organisatie, operatie en bedrijfscultuur. Daar mag de klant natuurlijk alleen in positieve zin iets van merken. Wat vraagt dat van de organisatie, de mensen en processen? En van management en directie? Ronald Knoop, managing partner en verantwoordelijk voor de BOS businesspijler ‘Bedrijfstransformatie’ weet wat er voor nodig is om, met oog voor de mensen, cultuur en identiteit van de organisatie, succesvolle transformatie te realiseren. Als C-level business professional heeft hij ruime ervaring in de meest uiteenlopende transformatievraagstukken binnen diverse branches.

Expertisegebieden
BOS heeft expertise en menskracht in huis voor regie & realisatie van transformatie op het gebied van commerciële ontwikkeling, marketing, excellente dienstverlening, verkoopkanalen, HRM en bedrijfsintegratie. Lees er meer over op onze vernieuwde website https://www.bos-com.nl/