Essent is één van de toonaangevende energiebedrijven in Nederland, met 3 miljoen klanten. Met een scherpe focus op duurzaamheid investeert het bedrijf in nieuwe energieoplossingen. Tegelijk onderscheidt Essent zich met ‘Effortless Service’ en BOS is er trots op om hieraan bij te dragen.
Slimmer, comfortabeler én duurzamer. Essent gelooft in een nieuw energielandschap. In verregaande digitalisering. In lokale projecten en particuliere initiatieven om hernieuwbare energie op te wekken. Waarbij klanten kunnen rekenen op ‘Effortless Service’. Dit betekent dat de klant geen moeite hoeft te doen en steeds de service krijgt die hij of zij verwacht.
Dit najaar: ‘Effortless Schrijven’
In onze commerciële ontwikkelprogramma’s voor Essent legt BOS de verbinding met de Effortless Service-ambities. Deze aanpak leidt tot uitstekende resultaten: medewerkers van de Essent-klantenserviceorganisatie geven succesvol invulling aan een onderscheidende service en klantbeleving.
In lijn met de Effortless Service-gedachte start BOS dit najaar met een nieuw ontwikkelprogramma: ‘Effortless Schrijven’. Essent-teamcoaches ontwikkelen de vaardigheden om klantadviseurs on-the-job te coachen op schriftelijke communicatie. Het doel: nog betere service – en structureel hogere klanttevredenheid.
BOS kijkt ernaar uit om samen met Essent de volgende stap te zetten naar nog meer Effortless Service.