Deze week is een 3e groep nieuwe Ricoh medewerkers gestart die tijdens de Ricoh Sales Experience Dagen kozen voor een baan bij Ricoh. Zij volgen een intensief opleidingsprogramma met onder andere praktische sales- en productrainingen. Daarnaast ontwikkelen zij hun kennis met behulp van de meest moderne digitale hulpmiddelen. En dat alles met intensieve coaching door een BOS professional!
Wervingscampagne met voorproefje
In de afgelopen maanden heeft Ricoh Nederland samen met haar partners Sterksen en BOS gewerkt aan de werving en selectie van maar liefst 50 nieuwe salestalenten. Tijdens de Sales Experience Dagen zijn er ruim 150 kandidaten ontvangen en met succes: inmiddels hebben meer dan 30 talenten een contract op zak en starten ze met een door BOS op maat ontwikkeld opleidingsprogramma. BOS heeft tijdens de Sales Experience Dagen een salestraining workshop verzorgd waarin kandidaten kennis konden maken met de opleidingen die voor hen klaar staan. Ook zijn de kandidaten uitgebreid geïnformeerd over de Certificeringsprogramma’s aan de Ricoh Partner Academy.
Salesontwikkeling en persoonlijke groei
Het opleidingsprogramma dat BOS heeft ontwikkeld voor deze doelgroep richt zich op zowel de professionele als persoonlijke ontwikkeling van de deelnemers. Een stevige mix die hen maximaal ondersteunt om hun nieuwe uitdaging aan te gaan en een goede basis legt voor hun verdere carrière.
Bekijk het volledige opleidingsaanbod van BOS op http://www.bos-com.nl/overzicht-opleidingsprogrammas/