Het BOS Team

Lotte de KoningSales Support & Administratie
Van offerte tot en met de facturatie, en van planning tot organisatie van trainingen; het komt allemaal bij Lotte voorbij. Als medewerker van het eerste uur, draagt Lotte enthousiast bij aan het soepel reilen en zeilen van de activiteiten van BOS. En zorgt ze voor een betrouwbare administratieve en financiële afhandeling.
Jessica de RuiterSales Support & Hostess Trainingscenter
Zeg je duizendpoot, dan denk je aan Jessica. Als gastvrouw op onze trainingslocatie aan de Horsterweg zorgt zij dat je je welkom voelt en dat het je aan niets ontbreekt. Daarnaast is zij als Sales Support-medewerker aanspreekpunt voor onze klanten en beheert ze ook nog eens de digitale leeromgeving.
Anoesh BeyazkayaSales Support
Planner en organisatietalent Anoesh houdt ervan als zaken soepel verlopen en alles goed is geregeld. Daar weten de klanten van BOS en deelnemers aan BOS-trainingen alles van; als je het aan Anoesh vraagt, komt het voor elkaar. Ze is flexibel, klantgericht en zorgt met enthousiasme voor de onmisbare puntjes op de i.
Watze BakkerManager Education & Development
Verrassend veranderen met blijvende impact, dat is Watze’s aanpak in een notendop. Hij brengt mensen écht in beweging en laat ze leren door te doen. Daarmee worden deelnemers effectiever en succesvoller in hun werk en groeien ze als persoon. Inspirerend en praktijkgericht daagt Watze uit het beste uit jezelf te halen.

Trainingsexpertises

Communicatie- en commerciële vaardigheden binnen- en buitendienst (presenteren met impact, storytelling), persoonlijke ontwikkeling en effectiviteit, management en leiderschap.

Gecertificeerd assessment professional

Talent Motivatie Analyse

Anita de BoerManager Trainingscentrum
Warm, betrokken en professioneel, dat is Anita in een notendop. Dat vind je terug in de inrichting en verzorging op ons trainingscentrum, waar zij samen met Jessica gastvrouw is. Vanaf de start van BOS verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken op onze locaties, weet Anita de voorwaarden te creëren voor geslaagde trainingen en bijeenkomsten.

Assessor

Anita is tevens vaste assessor voor de examens van ons Master Programma. Veel examenkandidaten hebben mede dankzij haar support en feedback met succes hun certificering behaald.

Nanno de BoerDirecteur
Nanno de Boer is oprichter van BOS en eindverantwoordelijk voor de algemene bedrijfsvoering. In zijn samenwerking met klanten staat persoonlijke ontwikkeling van medewerkers altijd voorop. Het gaat volgens Nanno daarbij om meer dan een algemeen leerproces, kennis vergaren en je ontwikkelen op je werk. Het gaat vooral om groeien als persoon in vaardigheden en capaciteiten of karakterontwikkeling. Dat vraagt om bewustwording van eigen kracht en kwaliteiten. De aanpak van BOS is er altijd op gericht om zowel zelfbewustzijn als zelfinzicht aan te boren. Individueel maar ook organisatie breed. Door enerzijds de kennis en persoonlijke ontwikkeling van sales mensen te stimuleren en te vergroten. En anderzijds door organisaties kritisch naar hun eigen processen te laten kijken om van daaruit betere proposities te ontwikkelen voor zowel het eigen team als de businesspartners en eindklanten. Wat Nanno betreft is dat een belangrijke voorwaarde voor persoonlijk succes en (daardoor) aantoonbaar betere bedrijfsresultaten.”