De MetaScan zorgt voor optimale benutting van organisatie potentieel

Mensen, middelen, producten en proposities bepalen het commercieel succes van je organisatie. Benut het bedrijf hun potentie optimaal? Zijn processen efficiënt en effectief ingericht? En is iedereen met klantcontact ook écht klantgericht bezig? De BOS MetaScan brengt kernprocessen en verbeterpunten voor jouw organisatie snel in kaart.

Optimaal klantgericht werken

Zaken doen blijft mensenwerk. Daarom is het essentieel dat mensen en organisaties maximaal klantgericht zijn. De MetaScan brengt in een korte en krachtige analyse de klantgerichte, commerciële processen van organisaties in kaart. Deze scan analyseert alle essentiële onderdelen, inclusief een data-analyse voor een cijfermatige onderbouwing. Dat levert inzicht op en geeft concrete handvatten voor mogelijke verbeterpunten. BOS levert daarbij advies en is tevens inzetbaar bij de uitvoering van (verander)maatregelen.

Praktisch stappenplan biedt inzicht

De MetaScan biedt inzicht in de efficiency en effectiviteit van een proces, organisatie of afdeling en in het verbeterpotentieel. Daarvoor doorlopen we een aantal stappen. Van focus en doelstelling-bepaling van het onderzoek, interviews en data-analyse, tot aan feedback, reflectie, uitwerking en concreet voorstel tot verbeteracties. De MetaScan zorgt hierdoor voor optimale benutting van het organisatiepotentieel en efficiënte(re) processen.

+31 (0) 341 498 160
Contactformulier