Coach de Klant is dé methode om ‘adviserend verkopen’ te begrijpen. Deelnemers leren oplossingen te creëren die precies voldoen aan de behoeften van de klant. Hierdoor wordt de klant succesvol en daarmee de verkopende organisatie ook.

Coach de Klant methode

De methode leert verkopers en adviseurs een logische structuur toe te passen en een dialoog te voeren met de klant, waarbij ze gezamenlijk onderzoeken wat de knelpunten en de beoogde resultaten zijn. Wat de impact is op de organisatie van de klant en wat nodig is aan tijd, mensen en geld om een oplossing te realiseren. En tot slot welke stappen genomen moeten worden om tot een beslissing te komen en wie daarbij betrokken zijn.

Coach de Klant is een uitgebalanceerd programma waarin de deelnemers leren hoe zij met de juiste gespreksvaardigheden succesvol kunnen zijn in complexe salestrajecten.

Meer weten over dit BOS programma?

Wij geven u graag meer informatie over dit programma. U kunt hiervoor uw gegevens achterlaten via het contactformulier of een e-mail sturen. Dan nemen wij snel contact met u op. U kunt ons ook bellen op +31 (0) 341 498 160.

+31 (0) 341 498 160
Contactformulier