Deze Commerciële Communicatie training is gericht op het aanleren van klantgericht gedrag bij commerciële medewerkers die persoonlijke en/of telefonische verkoopgesprekken met klanten voeren.

Effectief communiceren met klanten

Daarnaast is het programma zeer geschikt voor doelgroepen die niet direct verantwoordelijk zijn voor het sluiten van verkooptransacties, maar wel vanuit hun ‘customer facing’ functie commerciële gesprekken voeren met klanten. De deelnemers aan dit programma leren hoe ze effectief kunnen communiceren met klanten. Door het aanbrengen van structuur in gesprekken, het stellen van de juiste vragen en het kunnen herkennen van diverse typen mensen/klanten, zullen de medewerkers meer commercieel succes boeken en een hogere bijdrage aan de bedrijfsresultaten leveren.

Meer weten over deze BOS training?

Wij geven u graag meer informatie over deze training. U kunt hiervoor uw gegevens achterlaten via het contactformulier of een e-mail sturen. Dan nemen wij snel contact met u op. U kunt ons ook bellen op 0341 498 160.

+31 (0) 341 498 160
Contactformulier