Ken je klant! Om gericht en succesvol invulling te geven aan marketing, sales, communicatie en service, moet je weten wie je klant is en waaraan hij of zij behoefte heeft. BOS zet de klant en klantbeleving centraal; van daaruit lopen de lijnen naar alle processen in het totale verkooptraject. Door klantinzicht komt marketing tot betere proposities, is er verbinding tussen sales en marketing, is klantgerichte communicatie mogelijk en kunnen in aflevering en service precies díe accenten worden gelegd die de aankoop van uw product of dienst tot een feest maakt. BOS helpt om scherp te krijgen waar het voor de klant om gaat en wat er moet gebeuren om op elk bedrijfsniveau optimale klanttevredenheid te bereiken.
Certificeren en accrediteren
BOS leidt niet alleen op, maar borgt de kwaliteiten en kennis van uw bedrijf. Onze opleidingsprogramma’s die altijd een combinatie zijn van theorie en praktijk, worden afgerond met een een certificaat. Daarmee is voor de medewerker, de organisatie maar ook de klanten en prospects duidelijk dat kennis en prestatie op vereist niveau zijn. Zijn alle sales en klantcontact medewerkers gecertificeerd? Dan is er sprake van een geaccrediteerde organisatie.
Waar liggen bij u de kansen?
Op het gebied van klantinzicht en propositie, bij verkoop, bij de partners in het kanaal of bij de eigen backoffice en after sales? De ervaren specialisten van BOS analyseren de knelpunten en kansen. En maken samen met u de optimalisatieslag.
- Mail naar info@bos-com.nl
- Vul het contactformulier in
- Bel ons op nummer +31 (0) 341 498 160