Optimale klanttevredenheid door goede service en een prettig contact
Een product goed in de markt zetten is één. Uw klanten er volledig tevreden over laten zijn is een ander verhaal. Alle bedrijfsprocessen moeten kloppen voor een tijdige levering volgens afspraak, met een correcte service en goed contact met andere medewerkers dan sales. De verwachtingen van de klant moeten worden waargemaakt. BOS helpt verbeteren!
Bekende knelpunten
Tussen vendor en sales/partners
- Onvoldoende afstemming tussen sales/partnerkanaal en backoffice over wat er geleverd kan worden, tegen welke prijs en met welke levertijd
- Sales en/of Partner Managers zijn onvoldoende geïnformeerd en voorbereid om hun sales en/of partners te begeleiden in het succesvol verkopen van nieuwe proposities
- Verkopers beschikken over te weinig (product) kennis
- Onduidelijke beloningsregeling voor sales en/of partners
Tussen vendor en customer
- Onduidelijk orderproces met onvoldoende communicatie naar de klant waardoor verwachtingen ontstaan niet worden waargemaakt
- Te late levering, of niet op de juiste locatie
- Levering klopt niet met bestelling
BOS programma’s en diensten
BOS analyseert de huidige situatie en schetst mogelijkheden tot verbeteringen. We bieden verbeterprogramma’s en waar nodig ondersteunende diensten zoals (interim) management. Staat uw organisatie ook voor uitdagingen en wilt u van gedachten wisselen over de mogelijkheden? Wij vertellen u graag hoe wij in andere projecten te werk zijn gegaan en wat onze aanpak voor uw organisatie zou kunnen zijn. Neem gerust vrijblijvend contact met ons op.
- Mail naar info@bos-com.nl
- Vul het contactformulier in
- Bel ons op nummer +31 (0) 341 498 160