Klantgericht Schrijven

Een goede commerciële tekst geeft een onweerstaanbaar visitekaartje af. In deze workshop ontwikkelen deelnemers de vaardigheden om effectiever en klantgerichter te schrijven: met meer resultaat én plezier, in minder tijd. Met een krachtige combinatie van een online leertraject en fysieke trainingen borgt BOS commerciële schrijfvaardigheden in jouw organisatie.

Klantgericht Schrijven

De training ‘Klantgericht Schrijven’ is bedoeld voor iedereen die regelmatig zakelijke teksten schrijft. Denk aan rapporten, offertes, memo’s, zakelijke e-mails en brieven.

Eerst wordt uitgebreid ingegaan op de theorie. Je krijgt een opfriscursus spelling en je ontdekt meer over tekstopbouw en formuleren. Hoe schrijf je doelgroep en ontvanger gericht? En hoe zorg je ervoor dat een tekst visueel aantrekkelijk is?

Dan de praktijk: aan de slag met diverse korte en langere schrijfopdrachten die ook direct worden besproken. Je geeft en krijgt feedback: zo leer je van elkaar. Aan het einde van de training weet je precies hoe je kunt overtuigen met goed geformuleerde teksten met de juiste aantrekkingskracht.